Επιστροφή & αλλαγή εμπορευμάτων

Η επιστροφή εμπορευμάτων γίνεται δεκτή για τους παρακάτω λόγους: 

Η επιστροφή εμπορευμάτων γίνεται δεκτή για τους παρακάτω λόγους:

  1. Εάν το προϊόν φέρει φθορές για τις οποίες ευθύνεται η μεταφορική εταιρία (ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ COURIER). Τότε το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος επιβαρύνει την εταιρία μας και η αποστολή  των καινούργιων εμπορευμάτων  γίνεται εντός 10 ημερών.
  2. Εάν το προϊόν δεν καλύπτει τις ανάγκες σας τότε η επιστροφή του γίνεται δεκτή εφόσον βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, άθικτο, εντός 14 ημερών. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος αποστολής και επιστροφής του εμπορεύματος επιβαρύνει τον πελάτη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα ήταν χρήσιμο να ελέγχετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας  κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.tasosbikes.gr δε δέχεται επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.

 Το προϊόν θα μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας.

Άρνηση Παραλαβής Παραγγελίας

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, σας αποσταλεί και για προσωπικούς σας λόγους αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα x2 για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς και για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς πρός εμάς

Σε αντίθετη περίπτωση, που δεν υπάρξει ανταπόκριση από τη μεριά σας, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της.